Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товарів належної якості Протягом 14 днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови, що:

• Товар не було введено в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо.

• Товар повністю зберіг товарний вигляд;

• Товар укомплектований, збережено всі ярлики, плівки та заводське маркування.

Процедура повернення товару Належної якості:

• Зателефонуйте +380509214859 та повідомте про намір повернути оплачений товар.

• Товар можете повернути на адресу: Відділення Нової Пошти No 112, м. Дніпро, номер телефону одержувача - +38 (050) 921-48-59 Алієв Яшар.

• Оплачує послуги доставки – Покупець.

• Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення вартості товар на вайбер +380509214859

• Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів.

• Комісія за переказ коштів лягає на Покупця

• Повернення товарів неналежної якості

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.